piątek, 11 lipca 2014

Supelementy diety

Hej ;-)
Wczoraj nareszcie ruszyłam tyłek i poćwiczyłam ! :P Oczywiście mam zakwasy , ale lubię to uczucie :-) Dzisiaj oczywiście również nie odpuszczam :-)
Wczoraj : trening Ewy Chodakowskiej : SKALPEL WYZWANIE! (mój ulubiony) !

Dziś kilka słów na temat suplementów diety ;-)

Próbowałam już kilku i najbardziej sprawdza się jeden i wcale nie drogi.
Zaczęłam od zwykłego błonnika ;) Ogranicza apetyt, ale jest to odczuwalne przez pierwszy tydzień-góra dwa. 
Próbowałam dwóch:
1. Błonnik Humavit

2. Błonnik BioGarden : Błonnik z ananasem + chrom


Jeśli miałabym wybierać z tych dwóch to na pewno druga opcja, firmy BioGarden. Dlatego, że zawiera chrom, a chrom hamuje apetyt na słodycze ;)
Mimo to zrezygnowałam z błonnika ;)

Próbowałam jeszcze jakichś tabletek z jagodami ACAI - były świetne, ale drogie i dostępne tylko przez internet. W pudełku było 60 tabletek a zapłaciłam 97 zł + koszt przesyłki. Nieopłacalne :-/


Od mojej koleżanki słyszałam, że jej bardzo pomaga Chrom w tabletkach. No ale jeśli mamy chrom zawarty w tabletce z błonnikiem i ananasem, to automatycznie lepszą opcją jest Błonnik BioGarden.


I ostatni produkt, który moim zdaniem zasługuje na 5+ to Therm Line Forte ;-)







W pudełku: 60 kapsułek
dawkowanie: 2 tabletki na 30 min przed śniadaniem + 2 tabletki na 30 min przed obiadem. Lub przed treningiem.   Łącznie 4 tabletki dziennie. Wystarcza na 15 dni
Koszt : około 35 zł
Dostępny w każdej aptece
Ma bardzo bogaty i ciekawy skład: zielona kawa, imbir, pieprz kajeński, pieprz czarny, L-karnityna, gorzka pomarańcza, zielona herbata, guarana, kofeina, chrom.

O działaniu możecie poczytać w internecie. 

Ja mogę powiedzieć na pewno, że:
1. Biorę ten preparat chyba już od maja ;) 
2. Przyspiesza metabolizm .
3. Pobudza.
4. Przyspiesza redukcję tkanki tłuszczowej.
5. Ogranicza apetyt.
6. Zwiększa potliwość podczas treningu .
7. Nie wystąpiły u mnie żadne skutki uboczne, ani efekt jo-jo (miałam przerwę 3 tygodniową, w tym czasie nie wzrósł mi apetyt, ani nie przytyłam)

Oczywiście jest to jedynie suplement diety. A więc nie wystarczy zjeść pudełka tabletek żeby schudnąć. One wspomagają! Pamiętajcie o tym. Oczywiście prowadząc samą dietę da się zrzucić dużo kilogramów, a biorą suplementy można je zrzucić po prostu szybciej i nieco łatwiej.
Dieta + ćwiczenia + suplement diety = to moim zdaniem efekt najszybciej i najbardziej widoczny ;)

Ja jak najbardziej polecam ten produkt. Ale to też zależy od organizmu, jeśli ktoś źle się czuję po spożyciu tabletek, lepiej niech je zastąpi zwykłym błonnikiem, który na pewno w jakimś stopniu pomoże. 

To jest tylko moja opinia i uważam, że ten produkt jest godny polecenia. ;-)

Dajcie znać czy się zdecydujecie  ;)

Do następnego :*




1 komentarz: