sobota, 5 lipca 2014

Przekąski :-)

Hej ;-)
Wczoraj było kilka propozycji śniadania i mam nadzieję, że chociaż mała garstka coś tam skorzystała, no i że propozycje podobały się :-)
Dziś coś na temat przekąsek :-)
Wiadomo, że pomiędzy śniadaniem, obiadem i kolacją, należy coś nie coś zjeść. Coś małego i zdrowego. Dlaczego? Ja wyznaję zasadę jem mniej a częściej. Organizm nie magazynuje wtedy potrzebnych "zapasów" i pracuje na bieżąco :) . Dlatego też wprowadziłam do swojej diety przekąski.
1. Najczęściej jest to owoc. Banan lub jabłko. ;-) i jak dla mnie wystarczy.
2. Często też łączę jogurt naturalny z bananem. Lub zostaję przy samym jogurcie.
3. Kefir - fajnie sprawdza się w butelce, wygodny do szkoły, na zajęcia, do pracy.
4. Jeśli zajęcia no to wiem, że wrócę późno do domu - wtedy kanapka. Bułka razowa + ser żółty + sałata + ogórek (przykładowo)
5. Pieczywo chrupkie np, "WASA" z serkiem wiejskim ;-) lub z konfiturą niskosłodzoną. 
6. Wafle ryżowe + owoc, lub same (niektórzy są bardzo negatywnie nastawieni co do tych wafli ale jak dla mnie raz na jakiś czas to nic złego.
7. Warzywa.
Z tych wszystkich propozycji ja najczęściej korzystam z opcji jogurt naturalny, jogurt naturalny + owoc, lub sam owoc. 
Jak już pisałam wcześniej. Nie jem dużo, a jem częściej. Fajnie jakby też udawało się jeść o tej samej godzinie, no ale staram się jeść mniej więcej w tych samych porach. z Odstępem około 3 godzin. ;-)
Zasada częściej a mniej sprawdza się doskonale :-)


Następnym razem coś na temat obiadu. 

Pozdrawiam :*
Klaudia.

1 komentarz:

  1. Lubię takie przekąski a za waflami ryżowymi z wędliną jakąś lub żółtym serem przepadam na maxa! :) Dziękuję za zaobserwowanie i komentarz :) Życze Ci owocnych początków i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń