sobota, 30 maja 2015

Owocowo - warzywna pora roku :-)

Wbrew moim wcześniejszym zapewnieniom, notki nie pojawiają się tak często jak bym tego chciała. Niestety. Zaczęła się sesja, no i "skróciła" mi się doba... nie mniej jednak na aktywność fizyczność zawsze znajdę czas. Niekiedy jest go mniej niż bym tego chciała, ale staram się nie zapominać o wygospodarowaniu choć chwilki na ruch.

No właśnie jak znaleźć ten czas, którego wszyscy mamy mało?
Może na początku warto się zastanowić, czy rzeczywiście nie mamy czasu? A może tak naprawdę jesteśmy w stanie wygospodarować w ciągu dnia godzinkę, a zapychamy ją oglądaniem TV? :P Znam bardzo dużo osób, które nigdy nie mają czasu. BŁĄD! One go mają! Tylko nie potrafią spojrzeć prawdzie w oczy i zagospodarować go przyzwoicie ! 
Wiem sama po sobie, kiedyś wracając z uczelni, zrobiłam obiad i? Włączałam TV a w międzyczasie przeglądałam facebook'a i inne stronki, co pochłaniało bardzo dużo czasu!
Grunt to dobra organizacja siebie i własnego czasu!.
Najlepszym sposobem jest zapisanie sobie dzień  przed, tego co muszę zrobić dnia kolejnego. :) Pamiętaj, to co na papierze, bardziej nas zobowiązuje! ;)
Prowadź swój własny kalendarz/dziennik/notatnik a efekty przyjdą szybko ! ;)

Zaczęła się pora, którą kocham! 
Słońce, ciepły wiaterek i wyraziste kolory przyrody motywują mnie jak nic innego ! :) Nie mam wtedy czasu by za długo spać! Otwieram oczy i już mam ochotę się ruszyć! 
Poza tym: WARZYWA i OWOCE w żadną inną porę nie smakują tak dobrze jak teraz.
Wiesz na ile sposobów można wykorzystać te zdrowe witaminki? Na około MNÓSTWA! :)
Sałatki, przekąski, kanapeczki, koreczki, koktajle... można wymieniać bez końca! A to wszystko jest zdrowe, niskokaloryczne i bardzo smaczne!

Ostatnio moimi faworytami są:
1. Sok  z świeżo wyciśniętego grejpfruta ! :) - Znakomicie reguluje ciśnienie :)
2. Koktajl jogurtowo bananowy oraz jogurtowo truskawkowy :) (z reguły słodzę łyżeczką miodu)
3. Sałatka Grecka, o której już pisałam.
4. Sałatka z kurczakiem! (sałata lodowa, pomidor, papryka, ogórek konserwowy, kurczak)

Może i was zarażę manią owocowo - warzywną ? :-)

I oczywiście razem ze mną nieodłącznie treningi Ewy Chodakowskiej, rower a także bieganie, które ubóstwiam ! ;-)
Wkręć się ze mną!



niedziela, 3 maja 2015

Ruch + zdrowe odżywianie = sukces

Witam w piękny i słoneczny dzień :)
Jeśli wzięłyście sobie do serca aby każdy poniedziałek rozpoczynać z duża dawką energii, uśmiechem i pozytywnym nastawieniem, to nastawcie już swoje umysły , bo jutro poniedziałek. A wiadomo, że jaki poniedziałek - taki cały tydzień.
 
Niedziela?
Dla jednych - nudna, dla innych - w pełni aktywna, a jeszcze dla innych - dzień zupełnego relaksu i regeneracji. Dla mnie niedziela jest właśnie tym dniem kiedy moje mięśnie się regenerują :) A jeśli aktywność - to rower lub spacer :) szczególnie wtedy gdy jest słonecznie :)
 
Nie ma efektów pracy bez zdrowego odżywiania.
Co z tego że będziesz ćwiczyć, jak wieczorem będziesz się opychać słodyczami? Twój brzuch następnego dnia będzie wyglądał jak balon, no a niestety tkankę tłuszczową na brzuchu ciężko spalić. W tym miejscu chciałabym polecić SAŁATKĘ GRECKĄ! Jak dla mnie mistrzostwo! (sałata lodowa, ogórek zielony, oliwki zielone, ser favita, rzodkiewka, pomidorki koktajlowe) do tego polewam całość sosem francuskim wymieszanym z oliwą ! Pyszne, zdrowe, lekkostrawne :) 
 
Może zacznij małymi krokami?
Na sam początek odstaw słodycze, jedzenie typu fast-food i napoje słodzone i gazowane (w tym alkohol)
No i koniecznie trenuj!
Może jest jakiś ulubiony trening na YouTube, a może lubisz łączyć ćwiczenia sama?
Jeśli w domu: polecam by trenować z Ewą Chodakowską. Ma ona mnóstwo programów i z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Zarówno treningi siłowe, interwałowe jak i cardio :)
Pamiętaj jednak aby mieszać treningi ! Gdyż nasze ciało powinno otrzymywać różne bodźce by szybciej reagowało w oczekiwany przez nas sposób.
Do tego mile widziana jazda rowerze, rolkach czy też bieganie :)
 
To co? Mamy już Maj! Niebawem wakacje. Zaczniesz ze mną pracować od jutra?
Na poniedziałek proponuję coś z mocnym akcentem!
 
Jeśli chodzi o mnie to będzie to : Godzinka biegania , ze zmiennym tempem (3 minuty szybko, 3 minuty trucht lub szybki marsz) + trening interwałowy Ewa Chodakowska Total Fitness - program Shape + Mel B : 10 - minutowy trening mięśni brzucha.
 
Proponuję Ci to samo lub trening Ewy Chodakowskiej dostępny na YouTube: Turbo Spalanie czy też Killer. :) Oczywiście jeśli mas płytę to może być też Szok Trening! lub Turbo Wyzwanie :)
 
To co? Zaczynamy kolejny tydzień mega aktywnie? :)
Jeśli zaczynasz: zważ się, zmierz się no i oczywiście nastaw się mega pozytywnie :)