poniedziałek, 7 lipca 2014

Obiadki :-)

Witam po małej przerwie w upalny dzień ;-)
Pewnie większość Was, prowadząca dietę, zrobiła sobie przerwę na weekend, bo ja np niestety w niedzielę miałam przerwę. Ale za to w piątek i sobotę wytrzymałam :-D

No to dzisiaj troszkę na temat obiadów.

1. Zupy, zupy, zupy i jeszcze raz zupy ! - Ja je uwielbiam. Pomidorowa, ogórkowa, krupnik, bananowa, pieczarkowa no i przede wszystkim kalafiorowa - moja ulubiona :-) . Przeważnie zawsze kartofelki w zupie zastępuję makaronem. Z którego nie zrezygnowałam podczas diety. Na początku co prawda jadłam tylko razowy makaron - przede wszystkim LUBELLA, ale teraz jem pół na pół. Raz zwykły makaron , a raz makaron ciemny.
2. Ryż ! - Ryż ale tylko ciemny. Gotuje się bardzo długo, bo około godziny, ale jest o wiele lepszy no i bardziej przyjazny diecie ;-). Z czym jeść? Ja najczęściej jem z warzywami + kawałkiem mięsa drobiowego (lekko podsmażonego lub gotowanego) . Można też ryż połączyć z owocami i zrobić danie na słodko (np. ryż + truskawki)
3. Kalafior lub brokuł - gotowany. Coś o nieziemskim smaku ;-) . Najlepiej z ryżem + mięsem. Lub z samym mięsem.
4. Makarony. Z różnymi sosami. Pieczarkowym, pomidorowym itd. Sosy najlepiej robić samemu (im mniej przetworzonych produktów tym lepiej) . Makaron  + kawałki mięska drobiowego + sos pieczarkowy + ser = idealne połączenie.
5. Co do mięsa . Jeśli smażyć to na oliwie z oliwek. Częściej gotować i przyprawiać ziołami ;-). Polecam przyprawę curry ;-)
Polecam mięsa grilowane ! Szczególnie teraz kiedy mamy taką porę ;-) Karkówką, mięso drobiowe, skrzydełka, udka (kiełbasę raczej powinno się odstawić) ;-)

Wydaje mi się, że coś z tych kilku propozycji wybierzecie. Najbardziej polecam zupy! Mało kalorii i nie są "ciężkie". Fajną opcją jest również ryż+brokuł (kalafior).
Jeśli macie jakieś pytania lub chcecie wyrazić swoją opinię, piszcie w komentarzach.

Następnym razem kilka słów na temat kolacji + cały "dietetyczny dzień" w skróconym opisie.


Pozdrawiam,

Klaudia.

Zdjęcia z soboty ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz