wtorek, 15 lipca 2014

Gładka skóra ;-)

Hej ;-)

Moich zmagań z ćwiczeniami i dietą ciąg dalszy ;)
Wczoraj:
śniadanie : ciemny chleb z ogórkiem i pomidorem 
przekąska : ogórek
obiad : zupa pomidorowa ;)
kolacja : ciemny chleb + ogórek kiszony

trening: SKALPEL ;)


A dziś na śniadanie bułka razowa z chudym serkiem ;)
przekąska to jogurt naturalny + pieczywo WASA ;)

Na obiad dziś: pieczona pierś z kurczaka + brązowy ryż + kalafior = PYCHOTKA :-)
dzisiejsza przekąska po-obiadowa to pewnie będzie owoc ;)

Muszę przyznać, że nie wyobrażam sobie teraz dnia bez wody, zielonej herbaty i "lekkiego zakończenia dnia" - mini kolacja. Czuję się o niebo lepiej. Czuję się lżejsza ;) Wkręciłam się w dietę, czuję i widzę efekty ;) co prawda powoli, stopniowo, ale zawsze coś ;) 

Dziewczyny jeśli jeszcze się nie odważyłyście, to zaczynajcie ! ;) Wystarczy chcieć ! 

Jeszcze chciałam polecić kilka kosmetyków dzięki którym moja skóra stała się super gładka.

1. Peeling pod prysznic, Eveline :







2. Krem wyszczuplający (efekt chłodzenia) na uda, pośladki i brzuch, Eveline:

3. Balsam pod prysznic Silk Beauty, Oriflame 

4. Balsam do ciała Silk Beauty, Oriflame

5. Krem do rąk Silk Beauty, Oriflame


Produkt nr 1 i nr 2 zaczęłam używać niedawno , więc nie jestem w stanie za dużo powiedzieć na ich temat. Co do peelingu to - fajnie złuszcza naskórek ;) i ma przyjemny zapach . A co do wyszczuplającego kremu - przyjemnie chłodzi , więcej napiszę jak zobaczę jakieś efekty. ;)


Co do balsamu pod prysznic, balsamu do ciała i kremu do rąk firmy Oriflame - Jest absolutnie zadowolona w 100 % !

1. Przemiły, słodkawy zapach ;)
2. Gładka, miła, miękka skóra w dotyku.
3. Produkty wystarczają na długo .
4. Cena - patrz na ceny promocyjne. Ta seria występuje w promocji często (co 2-3 katalogi ) Wiem, bo sama jestem konsultantką. Ceny promocyjne są na prawdę niskie.

Produkty z tej serii zasługują na 5+ . Spełniają wszystkie moje oczekiwania ! ;)



Trzymam kciuki za wasze postępy w diecie ! :*




1 komentarz:

  1. ten krem do rak jest super!
    obserwujemy? ja już :P
    hairstylesbyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń