czwartek, 3 lipca 2014

Hej ;-)
Jak widać, blog założyłam po to, by dzielić się własnymi spostrzeżeniami na temat diety, sportu, suplementów diety, mody czy też urody.
Inspiracją do tego jest moja dosyć duża utrata wagi :-) 
Obecnie mam 20 lat, jestem studentką drugiego roku Uniwersytetu Łódzkiego. Mając 16 lat, a będąc w pierwszej klasie liceum moja waga to aż 72 kg przy wzroście 164 cm ( grubo za dużo ) :-/
Na szczęście obecnie ważę 58 kg :-) I właśnie chciałabym opisać swoją drogę, jaką pokonałam i jaką będę jeszcze pokonywać, do tego by osiągnąć stan bliski ideału :-) Oczywiście pojawią się również zdjęcia, różne rady, porady, wskazówki itp :P
Dużo znajomych pyta co robiłam że pozbyłam się tylu kilogramów, a więc postaram się krok po kroku tu wszystko wyjaśnić .
 Zaznaczam jednak od razu, że każdy organizm reaguje inaczej na rożne diety, ćwiczenia, czy też suplementy. Więc bardzo proszę o wzięcie tego faktu pod uwagę.

Nazwa blogu. Dlaczego akurat Talizman Sukcesu?
Wydaje się być oryginalną nazwą, a przede wszystkim wiążę ją z tym, że stosując przeróżne diety, należy odnaleźć własny "Talizman" czyli dietę, kosmetyki, styl, które pozwolą osiągnąć Sukces i czuć się świetnie z samą sobą :-)

Gorąco zapraszam do czytania, oglądania oraz komentowania. :-)

Pozdrawiam,
Klaudia :*


Poniżej zamieszczam zdjęcie sprzed 4 lat. Ja i moje 70 kg, oraz czarne włosy :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz